retourneren, garantie & klachten


 

Retourneren van artikelen

- Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen na aankoopdatum 
- Wij bieden geen (om)ruilservice.
- De kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening.
- Niet goed geld terug ook voor afgeprijsde artikelen.

Retourzending aanmelden

Je kan eenvoudig je retourzending aanmelden als een artikel niet bevalt via de retourpagina; bijdaandewinkelonline.shipping-portal.com/rp/

- Vul je postcode en het ordernummer of Track & Trace nummer in en retourneer je bestelling in enkele stappen!

 

De ander mogelijkheid is om je retourzending vooraf aan o.v.v. je bestelnummer, doe dit binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Het aanmelden van de retour kan per e-mail info@bijdaandewinkelonline.nl telefonisch 030 - 2680386 (10:00u-16:00u) of schriftelijk naar het onderstaande adres.

 

Stuur het artikel(en) wat je wilt retourneren, ongedragen en met originele prijskaartje en bij voorkeur in de originele verzenddoos en voldoende gefrankeerd naar het onderstaande adres.
Vermeld op je retourzending duidelijk het ordernummer.

 

BijDaandewinkelonline.nl
afd. webshop o.v.v ordernummer

Hessenweg 194
3731 JN De Bilt 
Nederland

De verwerking van een retour duurt circa 5 werkdagen zodra deze verwerkt is ontvang je een creditnota en wordt het bedrag teruggestort naar de rekening waarmee de betaling werd voldaan.

Bestellingen die bij ons retour komen omdat deze niet zijn afgehaald bij een afhaallocatie zullen gecrediteerd worden minus €7,25 retourkosten.

Garantie levering

Wij geven om onze artikelen en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Informeer ons via info@bijdaandewinkel.online.nl onder vermelding van het ordernummer wat het geconstateerde gebrek is. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bijdaandewinkelonline.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.